Wednesday, August 24, 2011

Iftar 2011


Assalamualaikum...

Hari ni ceria jerk....mintak di jauhkan saya moody lagi....maybe sebab Mr. E kejut sahur pagi tadi kot....tapi kali ni bukan pakai msg siap call lagi tau....mmg bende tu akan pengaruh mood 1 hari saya...jangan la ada yg spoil kan mood saya hari ni ye... :D

Harini banyak nak upload picca jerk...picca iftar semalam dengan hari tu...sebulan puasa ni leh kira berapa kali je saya buke luar, yang lain banyak buka sorang je kat rumah...tapi dalam buke kat luar dgn kawan2 nih, belom lagi dapat buke berdua je dgn Mr. E.....ada pon hari tu sekali je tapi ada kwn2 yg lain...bile plan nak buke same ade jerk halangan...belom rezki nak buke dgn die lagi..... :)

Ok jom tengok picca!!

kat sini la kiteorang berbuka semalam...BoxOffice Wangsa Walk!!!

muke ketat jerk minah kecik sorang nih!!! spoil la....


giler kamera kan...ape pon mesti bergambar dulu, baru order!!


semalam makan spageti...fevret saya!!! Bismillah ye....

ni Rozaini Sulaiman... tapi panggil dia atie je...
da 10 tahun kiteorang kawan....susah senang sama2...

ni lah dia Sofea Yasmeen @ Pia yg saya dok rindu2 semalam...
dah jaga dia dari dia kecik sampailah sekarang...every weekend je mesti amik
dia ni anak Atie!!!

Pia mood da ok masa ni...so kena la melayan dia!!


ni Rayyan Isaac...anak ke 2 Atie....
dia ni la jantung hati saya, walaupon da ada Seri...
sayang giler kat hero kecik saya nih!!! tapi Mr. E tetap Hero No 1.. :p

kalau 10x keluar dengan Atie ni, 10x gakla kiteorang akan bergambar same2
dua2 giler kamera kan!!!

ok last posing yaw!!!


Picca Iftar semalam kalau nak ikutkan ada lagi, tapi banyak kandid...sekarang nak share picca iftar masa kat Switchblade hari 2 pulak.... patutnya Iftar yang tu date saya dengan Mr. E, da plan da nak buke same2, siap da reserve bagai...last2 cancel sebab saya buat hal....memang insaf tak nak buat hal lagi dah, sbb Mr. E majuk sampai 2 hari, memang insaf sgt2...so nak taknak saya kena pergi jugak buka situ sebab dah reserve kan, kalau tak memang takde mood...nasib baik adik saya nak ikut....


sedap makan sini!!! kire x rugi la datang,walaupon mood suam2 kuku je

:)

kusyuk je makan....makanan lambat sampai, 2 yg makan x pandang orang

ni kawan Harith, Mus nama dia..ajak sekali sebab nak cukupkan korum

memang sedap...kena try dtg situ baru tau!! :)

mashed potato dia sangat la sy suke...

Harith & Mus

sementara tggu makanan sampai, tgkap gambar dulu!!

Aemy kawan sy...kawan kite kan Mr. E??? :p


dah kenyang....makan buah plak...haruslah tgkp gambar dulu!!!

ni picca lepas makan....wajib tgkap gambar jugak!!

nak balik dah...last picca!!! :D


Tu je la picca yg saya upload, byk lagi sebenarnya tapi byk picca yg sama jerkkk....so ni jela takat nih....esok akan berbuka dengan kawan2 Kolej pulak, dah 3 tahun tak jumpa besok ni la baru nak jumpa...so akan upload picca dengan diaorang pulak nanti.... Mr. E bila nak buka dengan saya nih???tahun depan jela nampaknya.... :p






2 comments: